South Korea - Testing results and discusion

Post Reply
User avatar
Димитър Дулички
Posts: 269
Joined: 14 Dec 2011 21:42
Skype: DULICHKI
Facebook: Dimitar Dulichki
Любим отбор от Formula 1: Ferrari
Любим пилот от Formula 1: Michael Schumacher
Любим отбор от BRL: Turbo Racing
Location: Кюстендил

South Korea - Testing results and discusion

Post by Димитър Дулички » 18 Sep 2013 20:14

1:39.334 Q
Dimitar Dulichki
Turbo Racing

User avatar
hristoitchov
Posts: 112
Joined: 20 May 2012 14:24
Skype: hristo_cm
Facebook: hristoitchov
Любим отбор от Formula 1: Няма
Любим пилот от Formula 1: Няма
Любим отбор от BRL: Няма
Любим пилот от BRL: Няма
Location: Plovdiv, Bulgaria
Contact:

Re: South Korea - Testing results and discusion

Post by hristoitchov » 23 Sep 2013 10:59

1:38.1 Q
1:43.3 R
"If in doubt - flat out!"
-Colin McRae

User avatar
Димитър Дулички
Posts: 269
Joined: 14 Dec 2011 21:42
Skype: DULICHKI
Facebook: Dimitar Dulichki
Любим отбор от Formula 1: Ferrari
Любим пилот от Formula 1: Michael Schumacher
Любим отбор от BRL: Turbo Racing
Location: Кюстендил

Re: South Korea - Testing results and discusion

Post by Димитър Дулички » 23 Sep 2013 12:10

Image

He had luck! :D


1:38.5xx Q
Dimitar Dulichki
Turbo Racing

User avatar
hristoitchov
Posts: 112
Joined: 20 May 2012 14:24
Skype: hristo_cm
Facebook: hristoitchov
Любим отбор от Formula 1: Няма
Любим пилот от Formula 1: Няма
Любим отбор от BRL: Няма
Любим пилот от BRL: Няма
Location: Plovdiv, Bulgaria
Contact:

Re: South Korea - Testing results and discusion

Post by hristoitchov » 23 Sep 2013 23:54

I don't need luck :twisted:
"If in doubt - flat out!"
-Colin McRae

User avatar
Димитър Дулички
Posts: 269
Joined: 14 Dec 2011 21:42
Skype: DULICHKI
Facebook: Dimitar Dulichki
Любим отбор от Formula 1: Ferrari
Любим пилот от Formula 1: Michael Schumacher
Любим отбор от BRL: Turbo Racing
Location: Кюстендил

Re: South Korea - Testing results and discusion

Post by Димитър Дулички » 01 Oct 2013 12:36

Огромно разочарование за мен бе това състезание.
За него смених стария си седем годишен тръст с лоджитек формула форс екс, който е на шест години... :lol: , но е използван по-малко. Определено мисля, че това ми даде още малко скорост, с която имах сили да се боря за победа, особено след старта, когато нещата се наредиха за мен.
В квалификацията изчаках до самия край да видя кой каква стратегия е избрал, като имах идея да карам с по-твърдите гуми, тъй като колата ми бе настройвана именно с тях. Когато видях обаче, че другите правят по-слаби от очакваното времена реших да рискувам и да сложа по-меките гуми в търсене на пол-позишън. За съжаление не успях да направя добра обиколка и останах втори.
На старта потеглих много добре и поведох колоната, като до първия ми бокс Ичов опита няколко атаки, но успях да задържа. След атаките му пък го настигна Младенов и те двамата започнаха да се бавят, което ми даде шанс да натрупам преднина от 3-4 секунди и да остана по-дълго от очакваното на пистата с конкурентно с оглед на обстоятелствата темпо. Самото ми темпо можеше да бъде и по-бързо, но имах сечене, предполагам тъй като съм сървър, а компютъра ми не е особено мощен. Това доведе до по-слабо темпо от мен и няколко неточности в управлението, като изпуснати ейпекси например.
Кулминацията пък дойде в бокса. Специално в загрявката тренирах влизане в бокса и нарочно не използвах първата линия, за да видя, коя от двете е правилната. По време на загрявкатаа разбира се играта си траеше и не ми даваше наказание, което тотално провали състезанието ми. Спрях си като пич. Зад мен бе Ичов, като аз си паркирах перфектно колата и стоях в бокса точно 3 секунди и вече си подсвирквах като газар, тъй като най-силните ми обиколки на хартия предстояха, а Ичов и Младенов щяха пак да се борят, когато за огромна изненада ми изписа, че съм наказан да премина през бокса, заради превишена скорост... От шока :D , който се получи взех, че тотално се разсеях и пресякох и линията на изхода, но си викам - какво да се прави ще стисна зъби и ще се надявам на подиум. Да ама тъй като тотално се чудех, защо съм наказан и умувах дали е влизане или на излизане, където между другото (говоря за излзиане от бокса) може да се пусне лимитера по-рано без наказание. Прецених, че е на излизане наказанието и си спрях пак за втората линия. Онзи лудия механик обаче не знаеше, че влзиам за наказание и ми разперил показателно таблото за влизане в бокса. Аз по инерция взех, че влязох при механиците...и след излизане от бокса отново наказанието си стоеше, което тотално ми дигна кръвното и разбих със всичка сила колата в оградата и се отказах.
Честито на победителя. До следващото състезание.
Dimitar Dulichki
Turbo Racing

User avatar
mladenov
Posts: 56
Joined: 02 Jan 2012 20:58

Re: South Korea - Testing results and discusion

Post by mladenov » 02 Oct 2013 22:59

Значи много яко състезание. В квалификацията, учудващо не излезнах веднага, а изчаках конкурентите си да видя с какви гуми ще карат. Реших да карам с Medium понеже правех добри времена с Q с тях и очаквано бях 3-ти. Не беше лош резултат, щото не бях мн по-бавен от останалите. Стартах добре, но с тия невероятни стартове на Митака Пашов, нищо не мога да направя. Вече не помня кога запоследно Митака не ме е изпреварвал на старта. Както и да е, бях 4-ти, но следях 1-вите 3-ма и не се отделях от тях. И така с големи усилия успях да мина Митака, който вече беше почнал да износва своите гуми, не че аз не бях почнал, но все пак с Medium беше доста по-добре. И настигах Ицо и другия Митак :D :D . На правата загубих малко концентрация, спрях мн късно и благодарение на Ичов, не се ударихме, макар че го минах, понеже той ме пусна, иначе щяхме яко да се ударим. И така 2-ри, но Ицо не се предаде и след завоя той тръгна да ме атакува отново. И така стояхме гума до гума до края на S1 където бях от външната страна на бързия десен и реших да го пусна. Но бях в непосредствена близост до него и нямах търпение да го атакувам, но той ми държеше разлика и не можех. А през това време другия Митак си продължаваше напред и си натрупа лек аванс от 3-4 секунди. И така моят пряк конкурент за титлата, който вече не ми е конкурент, понеже съм мн далече от титлата, влезе в бокса с Шампиона от 2012. И така бях 1-ви. Но това не се задържа дълго, защото 2 обиколки по-късно реших и аз да направя своето първо влизане. Влезнах, смених гуми, излезнах и бях на 4 секунди от Ицо. Бях отново с Медиум (ще поясня, за да не се обяснявам всеки път с кви гуми съм карал, карах само Медиум, но последния стинт сложих SS, докато Ицо беше само със SS освен при 2-рия си стинт) и достигах Ицо. Свалях му около 1 секунда на обиколка като бързо го настигнах и тръгнах да го атакувам. Но... тоя човек трудно може да се изпревари, от личен опит го знам, и трябваше да карам малко опасно, за да го мина. Но така и не можах да го мина, не знам що, може би, защото пазех двамата. Но той влезна в бокса и понеже бях малко зад него замалко да го ударя, но не го ударих, защото намалих на време и се разминахме. И така отново 1-ви. Карах, карах, карах, чудех се с колко стопа ще кара Ицо и накрая помислих, че ще кара с 3 стопа и реших да стоя на пистата до 25-та обиколка. Тогава влезнах отново в бокс и си смених гумите, като излезнах пак зад Ицо на 3 секунди, но бързо му ги свалих. Успях да го изпреваря, но на един от завоите допуснах грешка и той реши да ме изпревари. Но... това му беше най-голямата грешка, защото имаше бомба със закъснител, но за тая бомба със закъснител никой от двамата не подозираше. Тя беше следната - след като ме мина, бях съвсем близо до него. И понеже всички знаем колко добре измислен е входът на бокса на тази писта, той спря, за да влезе в бокс, но понеже бяхме много близо го ударих. Този удар беше много интересен и смешен (поне за мен, защото не съм очаквал да преобърна някого в официално състезание), знам, че на Ицо не му е било никак смешно, но Ицо, повярвай ми, отстрани изглежда страшно смешно. И разкрих тоя удар - преобърнах болида на Ицо и си продължих напред - накратко казано - премахнах конкуренцията :D :D . Колкото и иронично да звучи това, това си беше цялата истина, защото аз вече реално нямах конкуренция. Ицо загуби прекалено много време заради това и той нищо повече вече не можеше да направи. Но аз все още не знаех с колко стопа ще кара, но около 35-тата обиколка вече установих, че е избрал стратегия с 4 стопа. Затова реших да вляза в 36-тата обиколка, но 2 обиколки подред забравях, че трябва да влезна (голям смях просто), и затова тоя стоп трябваше да бъде изместен с 2 обиколки. И влзнах аз в 38-та обиколка и се върнах зад Ицо и Митака Пашов, но Ицо беше на около 5 секунди зад мен и не ми беше конкуренция, защото аз имах нови гуми, а той не. Допълнително, той трябваше да спира още веднъж, както и Митака. И нямах проблеми, бях най-бързият на пистата, правех все по-бързи времена, но... за всяко нещо си има пречки. По едно време разбрах, че нямаше да ми стигне горивото и трябваше да пестя. И от това ме е яд, защото нямаше как да правя най-бързи обиколки. Но както и да е, нека да продължа с интересното си състезание - влезнах за последен път в бокс и сложих нови гуми. Почнах пак да правя най-бързи обиколки, но след 3 обиколки спрях, щото ми свършваше горивото. Последната обиколка исках да я направя най-бърза, понеже вече знаех, че ще ми стигне горивото, но понеже вече не карах сериозно сгреших и това беше... Най-накрая Ицо ми подобри най-бързата обиколка, за което ме е яд :@ :@ . Добро състезание се получи, макар и да получа някакво наказание за идиотското ми каране :D :D .
Иво Младенов
2-ри пилот на Monsters GP
Logitech Driving Force GT

Post Reply