Дата и час: 17 Ное 2017 21:16

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 03 Сеп 2013 16:06 
Offline
Аватар

Регистриран на: 14 Дек 2011 21:42
Мнения: 269
Местоположение: Кюстендил
1:24.7 qualification pace
1:27.3 race setup

_________________
Dimitar Dulichki
Turbo Racing


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Сеп 2013 23:20 
Offline

Регистриран на: 16 Фев 2012 16:15
Мнения: 16
Местоположение: Варна майка ! :D
Q 1:24.1
R 1:27.1 / но обиколката беше уникална/ иначе спокойно 1:23.3 ~ 5 :partyt: :ferrari: :beer: :drink: :D


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 06 Сеп 2013 14:03 
Offline
Аватар

Регистриран на: 14 Дек 2011 21:42
Мнения: 269
Местоположение: Кюстендил
1:23.778 Q

_________________
Dimitar Dulichki
Turbo Racing


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Сеп 2013 01:54 
Offline
Аватар

Регистриран на: 20 Май 2012 13:24
Мнения: 112
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Q 1:23.1
R 1:26.6

Но с различни сетъпи...

_________________
"If in doubt - flat out!"
-Colin McRae


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 10 Сеп 2013 11:32 
Offline
Аватар

Регистриран на: 14 Дек 2011 21:42
Мнения: 269
Местоположение: Кюстендил
Доста по-добра подготовка за мен след слабото представяне в Белгия. Успях рано да подготвя колата и знаех, че имам сили да се боря за победата. Самата писта пък винаги е била удобна за мен.
Проблема бе, че от петък до самото състезание така и не успях да подобря темпото си, сякаш бях достигнал максимума, докато другите непрекъснато се доближаваха и сваляха от времената си.
В квалификацията не направих най-добрите си обиколки, но успях да постигна целта си да падна под 1:24.000. В последствие се оказа, че това е една от най-оспорваните квалификации в историята на лигата и по този начин първите 6 се класирахме в около половин секунда, като аз стартирах пети.
На старта стартирах добре, като успях да изпреваря двете коли на Евента Симрейсинг и дори можех да атакувам първите двама, но тъй като те се атакуваха блокираха пистата и бях принуден да върна газта, за да не предизвикам катастрофа. По този начин Иво Младенов успя да се изравни с мен и ме изпревари, но тъй като бях много мотивиран и бях решен на всичко да не изоставам в началото, тъй като исках да спечеля го атакувах агресивно на втория шикан, като едвам успях да го взема с дрифт, но поне успях да си върна позицията. След това Христо Ичов се завъртя и пътя напред бе отворен за мен. Да, ама не! :lol: Уникалния слийпстрийм ми развенча шансовете за победата, като от първата до 30та обиколка непрекъснато имаше някой около мен. Хора, които допускаха леки грешки в последствие успяваха да ме настигат на правите и по този начин направиха шансовете ми за откъсване невъзможни. Бях малко по-бърз в началото от всички с изключение на Пашов (чието темпо ми бе неизвестно) и Ичов (поради същата причина), но бях и с малко по-високи крила, което ме правеха лесна мишена за всички около мен. Губех страшно много в тези битки, като дори се стигаше до преминаваме през зоната за сигурност на втори завой, за да избегна контакт. Всичко това ме изнервяше на максимума, защото Пашов трупаше солиден аванс напред чисто сам. Имах добри битки със Статев, Кирил, Пангев и Младенов, като тази със Кирчо продължи най-дълго и беше може би най-дългата борба в кариерата ми (без майтап :D ). Продължи поне 30тина обиколки или около стинт и малко. С Кирил накрая си знаехме всички места, където единия или другия атакува и накрая малко карах като на авто пилот. :lol: От всичко това пък се възползва Пангев, който се бе ''освободил'' от битки и караше на чиста писта, като след битката ми с Кирил вече бе на 10 секунди пред мен на втора позиция и ми бе ясно, че едва ли ще мога да го настигна с чиста скорост, тъй като най-добрите моменти на колата ми се оказаха в началото, както и бе настроена. Все пак не се отказах и влязох малко по-рано за втория си и последен бокс, с надеждата да изяда малко от аванса му с новите гуми. Спрях почти в последния момент, след това механиците бяха бързи и излязох на пистата като бях решен да карам на максимума, пък каквото стане. По едно време забелязах, че Пангев е зад Христо Ичов и знаех, че колкото повече се задържи в битките толкова по-голям става шанса ми на чистата писта, която карах да го изпреваря за втората позиция. Точно това и стана оказа се, че може би Тодор е сгрешил някъде, тъй като след като той влезе няколко обиколки по-късно вече бе на цели 5-6 секунди зад мен, което означаваше, че за не повече от 5 обиколки съм му направил 15 секунди, което явно говори за завъртане или инцидент. (очаквам той самия да каже)
До края на надпреварата се опитах да дам НБО-то, но влязох по-рано от Пашов а и колата ми явно не бе добра с малко гориво и той общо взето ме отказа рано рано да си исля за НБО-то в състезанието. Накрая внимавах много и за спирачките, тъй като бях забравил да си увелича брейк дъкт-а и карах само на 3 :shock: . За щастие на всички е известно, че аза съм един от най-щадящите спирачките пилоти и нямах никакви проблеми с това с изключение на 1-2 завъртания, но те се дължат по-скоро на това, че рано рано в състезанието преместих тежестта повече към задните спирачки.
Честито на Пашов за много силното каране и заслужената победа!
До следващото състезание!

_________________
Dimitar Dulichki
Turbo Racing


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
Преведено от yarnaudov.com