Испания - коментари и времена

Post Reply
User avatar
Димитър Дулички
Posts: 269
Joined: 14 Dec 2011 21:42
Skype: DULICHKI
Facebook: Dimitar Dulichki
Любим отбор от Formula 1: Ferrari
Любим пилот от Formula 1: Michael Schumacher
Любим отбор от BRL: Turbo Racing
Location: Кюстендил

Испания - коментари и времена

Post by Димитър Дулички » 25 Apr 2013 22:18

1:20.2 Q
Dimitar Dulichki
Turbo Racing

User avatar
hristoitchov
Posts: 112
Joined: 20 May 2012 14:24
Skype: hristo_cm
Facebook: hristoitchov
Любим отбор от Formula 1: Няма
Любим пилот от Formula 1: Няма
Любим отбор от BRL: Няма
Любим пилот от BRL: Няма
Location: Plovdiv, Bulgaria
Contact:

Re: Испания - коментари и времена

Post by hristoitchov » 01 May 2013 23:45

Да кажа няколко думи за състезанието - много трудно, много непредвидимо до последно! Бях планирал да направя 2 стопа, но две неща ме отказаха от това - първо грешката ми в квалификацията, която ми коства още едно излизане на пистата и допълнително износване на гумите, и второ това че болида започваше да става твърде нестабилен с износени гуми заради много по-слабото износване на предна дясна, което нарушаваше баланса.

Тъй като ми беше невъзможно да изпреваря Иво с твърдите гуми в началото, въпреки че бях малко по-бърз от него, това позволи на Пашов да ни настигне и да ме изпревари, а в последствие след моя грешка при опита ми да спра по-късно от външната му страна в началото на 3-и сектор реших да премина на стратегия от 3 стопа, с използване на по-меките гуми до края на състезанието.

Първия стинт с медиум беше доста труден, тъй като болида все още бе тежък и те прегряваха доста, но за сметка на това имах много добра скорост и стопих голяма част от изоставането си спрямо Митака и Иво. След спирането на Иво успях за известно време да поддържам негвата скорост с по-новите му гуми, обаче в крайна сметка той започна да ме настига, а през това време пък и двамата доближихме Пашов, който явно щеше да се придържа към стратегия от два стопа. Иво успя да ме изпревари само за 2 обиколки след като ме настигна, докато пък Пашов вече бе направил първия си стоп и настигаше и двама ни, но аз вече усещах че той може би ще отпадне от борбата тъй като се губеше много време с износени гуми, с каквито трябваше да кара по-дълго за да направи само два стопа.

След като Иво ме изпревари направих доста сериозна грешка, но се оттървах без поражения и реших че е дошло времето за втория ми стоп. Може би ако Иво се беше усетил да влезе в този момент в бокса, щеше да е трудно да го настигна до края, само че той продължи и това ми позволи с новите си гуми да му стопя доста от преднината. Всичко това се повтори когато и двамата спряхме отново, само че този път оставаха към 18 обиколки, а аз бях с нови гуми и го настигах много бързо. В крайна сметка Иво реши да спре за трети път и въпреки че ми свали наполовина преднината до края, това не беше достатъчно за да ме спре.

Като цяло доста интересно се получи откъм стратегии и поведение на гумите, така че ми е любопитно как ще се развият нещата в следващите стартове, особено с използването на различни атмосферни условия с RFE скриптовете, а и с вероятното заключване на типа гуми от Q за началото на R (което ще се обмисли тези дни).
"If in doubt - flat out!"
-Colin McRae

User avatar
mladenov
Posts: 56
Joined: 02 Jan 2012 20:58

Re: Испания - коментари и времена

Post by mladenov » 02 May 2013 10:39

Интересно състезание и за мен. В квалификацията бях 1-ви, може би малко на късмет, защото при първото излизане, Ичов беше много по-бърз от мен, но в крайна сметка, успях да го бия с невероятна преднина (което не се случи за 1-ви път :D :D ). Стартирах добре, но Ицо направи малко по-добър старт и ускори по-добре от мен, но това не му беше достатъчно, за да ме изпревари. Първите обиколки му държах някъде около 1 секунда, но след 5-6 обиколки той беше малко по-бърз от мен и започна да ме настига. Той ме атакува на няколко пъти, но му беше трудно да ме изпревари, защото беше с малко по-износени гуми от мен. Затова той започна да греши и Митака го мина, след което разликата ми с него беше пак някъде 1 секунда. Ицо влезе в 12-тата обиколка, но помислих, че няма да е проблем той да изкара състезанието с 2 стопа. Затова с Митака продължихме да караме, докато Ицо вече с новите гуми беше започнал да ни настига. Затова влезнах и аз в 16-тата обиколка. Излезнах 3-ти зад Ицо, който ми беше на около 5 секунди. Първоначално той ми държеше разликата, макар че беше с по-износени гуми, но след около 5-6 обиколки вече започнах да го настигам, като някъде 26-тата обиколка започнах да го атакувам. След 2 обиколки борба, успях да го изпреваря, но тогава той сгреши и разликата ни беше около 7-8 секунди. Той влезе в бокса в 30-тата обиколка, като тогава се убедих, че той ще прави поне още едно влизане, и си мислех, че след това негово влизане, той нямаше да ме настигне и нямаше да имам проблеми. Но нещата не станаха така, както аз исках. Изкарах до 40-тата обиколка, като последните обиколки трябваше много добре да пазя гумите, защото трябваше да изкарам до 40-тата обиколка, като от това загубих страшно много спрямо Ицо и когато влезнах, разликата ни беше около 17 секунди. След като излезнах бях на около 5-6 секунди от него, като знаех, че той ще влиза поне още един път. Това се случи в 48-та обиколка, като разликата ми спрямо него беше около 15 секунди. Обаче той беше по-бърз с 1 сек. от мен и знаех, че до края на състезанието щеше да ме изпревари. Затова в 55-та обиколка реших да вляза за последен път в бокс с надеждата, че по някакъв начин ще успея да го изпреваря. Разликата ни беше около 17 секунди, като бях с 1 сек. по-бърз от него, но до края на състезанието успях да сваля до 8 секунди. Доста изненадващо състезание за мен, понеже нищо не беше ясно в последния момент и всичко можеше да се промени до края, като очаквам още по-интересни състезания до края на сезона. Честито на Ицо за победата.
Иво Младенов
2-ри пилот на Monsters GP
Logitech Driving Force GT

Post Reply