Асистенции - дискусия

User avatar
Димитър Дулички
Posts: 269
Joined: 14 Dec 2011 21:42
Skype: DULICHKI
Facebook: Dimitar Dulichki
Любим отбор от Formula 1: Ferrari
Любим пилот от Formula 1: Michael Schumacher
Любим отбор от BRL: Turbo Racing
Location: Кюстендил

Re: Асистенции - дискусия

Post by Димитър Дулички » 17 Jan 2012 19:31

Dian Kostadinov wrote:Това добавяне на килограми се поставя като за цел на по-неопитните като карат с асистенции и като си помислят просто, че могат да бъдат едно 10-20 кг. (което е около 1 десета от секундата) по-леки и по-бързи, ще се амбицират с премахването им постепенно и така се вдига нивото и на лигата.
Точната идея е всеки да кара с каквито асистенции пожелае (от позволените). Аз лично няма да използвам асистенциите, защото ако искам залепена за асфалта кола ще си пусна НФС-то! :D Има хора с клавиатури обаче, които няма да могат да се справят без тези помощи, и, за да не ги откажеме от участие просто ще им се добавят определени килограми към масата на болида. По този начин всеки ще кара както му е удобно, и НЕ използващите асистенции няма да бъдат ощетени.
Dimitar Dulichki
Turbo Racing

Georgi Lefterov
Posts: 9
Joined: 06 Jan 2012 13:46

Re: Асистенции - дискусия

Post by Georgi Lefterov » 17 Jan 2012 20:55

Демек,дискриминация спрямо хората с клавиатури.Ами ти си с клавиатура неможеш без асистенции баам 20 кила отгоре :D

User avatar
Димитър Дулички
Posts: 269
Joined: 14 Dec 2011 21:42
Skype: DULICHKI
Facebook: Dimitar Dulichki
Любим отбор от Formula 1: Ferrari
Любим пилот от Formula 1: Michael Schumacher
Любим отбор от BRL: Turbo Racing
Location: Кюстендил

Re: Асистенции - дискусия

Post by Димитър Дулички » 17 Jan 2012 21:16

И какво като има 20 кила отгоре, които ще го забавят с 3 десети да кажем, които ще навакса от използването на асистенциите!? И се оказва, че пак ще прави същите времена.
Мислете преди да пишете!
Dimitar Dulichki
Turbo Racing

User avatar
Dian Kostadinov
Posts: 61
Joined: 06 Jan 2012 19:09
Location: Варна
Contact:

Re: Асистенции - дискусия

Post by Dian Kostadinov » 17 Jan 2012 22:37

Не само тия с клавиатури ще ги ползват. Дулето много добре го написа, изравняваме, да няма ощетени, т.е. тези които искат да карат без асистенции и да се кефят максимално и тези които имат проблеми с ТС и АБС.
Диян Костадинов
Eventa International Team

User avatar
MSC
Posts: 70
Joined: 17 Jan 2012 20:09
Facebook: Peter Nikolov Msc
Любим пилот от Formula 1: Michael Schumacher
Location: Варна

Re: Асистенции - дискусия

Post by MSC » 18 Jan 2012 08:54

Най-добре е асистенциите да се позволят само на тези ,които карат с клавиатура.А за другите да се следи някак си лога,да не ползват асистенциите примерно....
А и 20 кила са над 500 секунда,поне при мен е така от опита,който имам.Дори да махна 2-3кила свалям с 100-200 хилядни....
Always put pedal to the metal


Петър Николов

User avatar
Димитър Дулички
Posts: 269
Joined: 14 Dec 2011 21:42
Skype: DULICHKI
Facebook: Dimitar Dulichki
Любим отбор от Formula 1: Ferrari
Любим пилот от Formula 1: Michael Schumacher
Любим отбор от BRL: Turbo Racing
Location: Кюстендил

Re: Асистенции - дискусия

Post by Димитър Дулички » 18 Jan 2012 13:43

Това, което Пешо предлага мисля, че също е възможен вариант. Едва ли някой ще се сърди на хората с клавиатура, че използват TC и ABS на LOW. Трябва обаче да се види лог-а дали следи за това.
А иначе що се отнася до килограмите - 20 го казах като пример, това ако се въведе ще се тества, за да се определи горе-долу колко кила могат да избият предимството от ползване на изброените преди малко асистенции.
Dimitar Dulichki
Turbo Racing

User avatar
Dian Kostadinov
Posts: 61
Joined: 06 Jan 2012 19:09
Location: Варна
Contact:

Re: Асистенции - дискусия

Post by Dian Kostadinov » 18 Jan 2012 13:44

20 кила отговаря на 20 литра гориво :) разликата е максимум 1 десета :)
Диян Костадинов
Eventa International Team

User avatar
MSC
Posts: 70
Joined: 17 Jan 2012 20:09
Facebook: Peter Nikolov Msc
Любим пилот от Formula 1: Michael Schumacher
Location: Варна

Re: Асистенции - дискусия

Post by MSC » 18 Jan 2012 17:37

Не знам на ф1 модове как е понеже нямам почти никакъв опит ,но на гп2 мода като махна 3-4 кила свалям 2 десети.Не ми се мисли 20 кила,което са 4 обиколки,най-малко 5 десети В картинга при 5 кила разлика не е ли половин секунда ? :OT:
Always put pedal to the metal


Петър Николов

User avatar
Боян Минков
Posts: 17
Joined: 15 Jan 2012 22:45

Re: Асистенции - дискусия

Post by Боян Минков » 19 Jan 2012 18:11

Много глупости изчетох в тази тема :coffee: . Колкото по-малко асистенции се ползват, колите са по-бързи, а НЕ обратното. Щяли да наваксат тежестта с асистенции :lol: .
Аз карам с клавиатура и не ми трябват асистенции за да карам ( освен auto shifting, за да не се бавя излишно в помпене на 48000 копчета ). Който казва, че с волан се кара по-трудно (без асистенции - подчертавам) има много хляб да изяде преди да спори за каквото и било в rFactor. Че е по-голямо удоволствие с волан, ами нормално да е така, караме коли все пак, не космически кораби..., може би някои хора са свикнали с години да карат на клавиатура или може би немогат да отделят средства за волан. Айде по-спокойно с наказанията, още не е почнал сезона.
Поздрави! :god

User avatar
Димитър Дулички
Posts: 269
Joined: 14 Dec 2011 21:42
Skype: DULICHKI
Facebook: Dimitar Dulichki
Любим отбор от Formula 1: Ferrari
Любим пилот от Formula 1: Michael Schumacher
Любим отбор от BRL: Turbo Racing
Location: Кюстендил

Re: Асистенции - дискусия

Post by Димитър Дулички » 19 Jan 2012 18:51

Айде прочети като хората всичко написано по темата ВНИМАТЕЛНО и пак се замисли дали говоря глупости ;)

Ще ти го обясня по най-елементарния начин:
Дулички кара без асистенции - губи 3 десети (примерно) от липсата на TC и ABS, печели 3 десети (примерно) от по-лекия си болид.
Минков кара с асистенции - печели 3 десети от ползването на TC и ABS, губи 3 десети от по-тежкия болид

Дулички не е ощетен, тъй като кара без асистенции и може да си прави кефа. Минков пък има вариант да кара с асистенции (ако не може да се справи без тях) и няма да задължи и Дулички да го прави, за да е изравнено всичко.

Тия глупости за ощетяване или си ги избийте от главата или по-добре не карайте тук...
Съжалявам ако съм малко краен, но някои хора с непрекъснатата ви негативност почвате да ме дразните вече ...
Айде със здраве
Dimitar Dulichki
Turbo Racing

Post Reply