Асистенции - дискусия

User avatar
Димитър Дулички
Posts: 269
Joined: 14 Dec 2011 21:42
Skype: DULICHKI
Facebook: Dimitar Dulichki
Любим отбор от Formula 1: Ferrari
Любим пилот от Formula 1: Michael Schumacher
Любим отбор от BRL: Turbo Racing
Location: Кюстендил

Асистенции - дискусия

Post by Димитър Дулички » 15 Jan 2012 18:30

Много хора вече се оплакаха, че не могат да се справят без асистенции с мода ФСР2011.
Нека в тази тема да обсъждаме асистенциите. Предложете и какви асистенции според вас са най-уместни в двата тестови мода.
Dimitar Dulichki
Turbo Racing

Georgi Lefterov
Posts: 9
Joined: 06 Jan 2012 13:46

Re: Асистенции - дискусия

Post by Georgi Lefterov » 15 Jan 2012 22:46

TC low и ABS low са достатъчни за FSR мода.

User avatar
Breath
V.I.P. - Pangev!
Posts: 34
Joined: 01 Jan 2012 20:12
Skype: Rolingash
Facebook: Todor Pangev
Любим отбор от Formula 1: McLaren
Любим пилот от Formula 1: J. Button
Любим отбор от BRL: Monsters Grand Prix
Любим пилот от BRL: Todor Pangev xD!
Contact:

Re: Асистенции - дискусия

Post by Breath » 16 Jan 2012 00:54

Съгласен с Лефтеров! :hmmm: ;)
Тодор Пангев
Monsters Gran Prix Group (Owner)!

User avatar
Dian Kostadinov
Posts: 61
Joined: 06 Jan 2012 19:09
Location: Варна
Contact:

Re: Асистенции - дискусия

Post by Dian Kostadinov » 16 Jan 2012 18:19

Имам едно предложение, понеже мисля си, че ще има хора, които ще избягват асистенциите, предлагам на асистенция по 10 кг отгоре да се вдига масата; т.е. Ако аз карам без асистенции колата ми тежи примерно 600кг на този с асистенции тези които ги изброихте да тежат 620кг. Какво мислите по въпроса ? Това е и опция за мотивация от тези които ползват асистенциите да поглеждат и към махането им за намаляне на масата на болида.
Диян Костадинов
Eventa International Team

User avatar
Tankov
Posts: 18
Joined: 05 Jan 2012 19:35

Re: Асистенции - дискусия

Post by Tankov » 16 Jan 2012 18:28

Идеята на Диян много ми харесва ако може и да се изпълни. Иначе аз съм твърдо за каране без асистенти.
Димитър Танков
Monsters GP Racing

User avatar
mladenov
Posts: 56
Joined: 02 Jan 2012 20:58

Re: Асистенции - дискусия

Post by mladenov » 16 Jan 2012 21:01

Има и друго. С Митака гледахме оня ден log файла на едно състезание и видяхме някъде, че на всеки пилот пише с какви асистенции е карал през състезанието. Аз предлагам да се изпрати някакво писмо до и-мейла кой с какви асистенции (от позволените разбира се) иска да кара и ако някой се възползва от това без да е пратил писмо DQ за състезанието и т.н.
Иво Младенов
2-ри пилот на Monsters GP
Logitech Driving Force GT

User avatar
Димитър Дулички
Posts: 269
Joined: 14 Dec 2011 21:42
Skype: DULICHKI
Facebook: Dimitar Dulichki
Любим отбор от Formula 1: Ferrari
Любим пилот от Formula 1: Michael Schumacher
Любим отбор от BRL: Turbo Racing
Location: Кюстендил

Re: Асистенции - дискусия

Post by Димитър Дулички » 16 Jan 2012 21:02

Иво нямам идея какво се опита да кажеш! :D
Dimitar Dulichki
Turbo Racing

User avatar
mladenov
Posts: 56
Joined: 02 Jan 2012 20:58

Re: Асистенции - дискусия

Post by mladenov » 16 Jan 2012 21:06

Значи във всеки log файл го има всеки пилот. И до пилота някъде трябва да пише с какви асистенции е карал по време на състезанието. След всяко състезание някой ще се заеме да разглежда log файла и ще се записва всеки пилот с какви асистенции ще кара по време на състезанието. Но преди сезона (т.е. сега) всеки отбор ще изпрати по един и-мейл с имената на пилотите му и срещу тях - да пише кой с какви асистенции да кара по време на сезона. Ако някой, който е казал, че ще кара с един асистенции, а кара с други в определено състезание, той ще бъде DQ от състезанието, без значение защо е използвал тези асистенции, с които е записан, че няма да кара с тях. Митак ся разбра ли го е :D :D
Иво Младенов
2-ри пилот на Monsters GP
Logitech Driving Force GT

User avatar
Димитър Дулички
Posts: 269
Joined: 14 Dec 2011 21:42
Skype: DULICHKI
Facebook: Dimitar Dulichki
Любим отбор от Formula 1: Ferrari
Любим пилот от Formula 1: Michael Schumacher
Любим отбор от BRL: Turbo Racing
Location: Кюстендил

Re: Асистенции - дискусия

Post by Димитър Дулички » 17 Jan 2012 15:25

На Дидо идеята ми харесва, но ще го помоля да обясни как се прави това.
Аз лично нямам намерение да карам с асистенции, тъй като според мен това е похабяване на физиките ...
Dimitar Dulichki
Turbo Racing

User avatar
Dian Kostadinov
Posts: 61
Joined: 06 Jan 2012 19:09
Location: Варна
Contact:

Re: Асистенции - дискусия

Post by Dian Kostadinov » 17 Jan 2012 19:12

mladenov wrote:Значи във всеки log файл го има всеки пилот. И до пилота някъде трябва да пише с какви асистенции е карал по време на състезанието. След всяко състезание някой ще се заеме да разглежда log файла и ще се записва всеки пилот с какви асистенции ще кара по време на състезанието. Но преди сезона (т.е. сега) всеки отбор ще изпрати по един и-мейл с имената на пилотите му и срещу тях - да пише кой с какви асистенции да кара по време на сезона. Ако някой, който е казал, че ще кара с един асистенции, а кара с други в определено състезание, той ще бъде DQ от състезанието, без значение защо е използвал тези асистенции, с които е записан, че няма да кара с тях. Митак ся разбра ли го е :D :D

1-во Иво, то може и да пише в лога кой с какви асистенции е карал, но не се знае кога се записва тази информация в лог-а. Може да ти ги запише в началото, в средата, или в края на сесията с какви асистенции си.

2-ро, като цяло идеята не отива на тази лига за тези дисквалификации и тем подобни. Всеки е свободен да кара както иска в рамките на правилата, защото някой по време на състезание може да ги изключи или включи по твойта логика ще бъде дисквалифициран :)

3-то, моята идея се използва в FSR WorldTrophy, но все още не знам принципът как става номера с добавянето на килограми при включване на асистенция.

4-то, искам само едно да ви кажа, един пилот, когато умее как да управлява болид без асистенции, то той ще бъде доста по-бърз отколкото ако ги включи. Когато си с Traction Control и Stability създава се едно недозавиване при вземане на завой. Тракшъна както знаете, забавя ускорението на задната ос с цел да предотврати превъртане. Това също забавя скоростта при ускорение. Това добавяне на килограми се поставя като за цел на по-неопитните като карат с асистенции и като си помислят просто, че могат да бъдат едно 10-20 кг. (което е около 1 десета от секундата) по-леки и по-бързи, ще се амбицират с премахването им постепенно и така се вдига нивото и на лигата.
Диян Костадинов
Eventa International Team

Post Reply